Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~chojecka | użytkownik

imię i nazwiskoKarolina Chojecka adresJastrzębie Zdrój zarejestrowany20.04.2010 @19:17:55 ostatnio na stronie21.06.2017 @20:37:59

Dziewiętnastoletnia Chojecka Karolina ze śląska.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwhttp://chojecka.daportfolio.com
digarty53 komentarze372 posty na forum0

komputer / sprzęt
Canon A460; Sony DSC - H55

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~szperacz36    04.06.2010 @22:40:24
mam i jaaa))
pozdro600
~szperacz36    04.06.2010 @21:58:58
mata szczęście
dzięki
~chorex    04.06.2010 @21:41:44
dzięki i zapraszam do galerii w Rudzicy "Pod Strachem Polnym"
~ortie    02.06.2010 @13:12:48
Dzięki
~korem    30.05.2010 @15:09:13
dziękuję za ocenę.
~DZIKIEserce    23.05.2010 @01:14:06
Dziękuję.
Wiem, ale nie mogłam już tego 'odkręcić'.

_______
Fotografując staraj się pokazać to,
czego bez ciebie, nikt by nie zobaczył.
~marui    07.05.2010 @20:14:02
nie ma za co.
po prostu jestem szczera.
~AeRialls    05.05.2010 @23:11:10
nic nie szkodzi ale nie powiem... fajnie to wyglądało
_______
no pain no game
~AeRialls    04.05.2010 @23:22:01
cieszę się iu dziękuję bardzo ale czy mogłabys usunąc pozostale 22 komantarze bo troszę się spamik zrobił :D
_______
no pain no game
~ulcia02    04.05.2010 @19:57:12
dziekuje
~sabrine    04.05.2010 @15:43:36
Liczy się prostota. Dziękuję.
_______
"Żyj każdym dniem i uśmiechaj się do ludzi, bo nie jesteś sam."
~Lotta90    02.05.2010 @23:28:17
trzeba się trochę podniecić wiosną
~DZIKIEserce    30.04.2010 @00:40:27
również bym prosiła jakbym mogła, ale szczerą.
pozdrawiam .
_______
Fotografując staraj się pokazać to,
czego bez ciebie, nikt by nie zobaczył.
~feministycznie    29.04.2010 @12:32:22
no ok , swoja opinie na twój komentarz też wyraziłam i gites ;p
~feministycznie    28.04.2010 @23:06:39
o bosh , OjEjUnIa sorCia pomyliło Mi Sie

ale dzieki za ocene , pozdro ;p
~trampollina    27.04.2010 @17:42:24
dziękuję serdecznie
~gokkusag    26.04.2010 @20:23:24
Dzięki będę pamiętać xD :D
~zosia522    25.04.2010 @14:29:44
Dzięki bardzo
~choremelodie    25.04.2010 @14:17:07
dziękuję bardzo
_______
oceniam szczerze, więc wyluzujcie

" dla mnie rap to całe życie zapisane w trzech literach "
Poprzednia strona 1 2
rozwój użytkownika (satysfakcja)




obserwowana przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt